Obwieszczenie GK.6220.2.2021
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GK.6220.2.2021 |
---|---|
Typ sprawy | Ochrona środowiska |
Znak pisma | GK.6220.2.2021/10 |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie |
Data ważności ogłoszenia |
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) w związku z art. 74 ust. 3 oraz 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.), Burmistrz Pruszcza Gdańskiego zawiadamia, że na wniosek Pani Sylwii Białek z ATEM-Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-537) przy ul. Łużyckiej 2, pełnomocnika Inwestora: Towerlink Poland Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie (02-673) przy ul. Konstruktorskiej 4,
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na modernizacji istniejącej stacji bazowej Towerlink Poland Sp. z o.o. nr BT44049 PRUSZCZ GDAŃSKI polegającej na instalowaniu urządzeń radiokomunikacyjnych (dz. nr 69/76 obr 7) przy ul. Chopina 17.
W związku z powyższym informuje się właścicieli i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów objętych obszarem oddziaływania, o możliwości składania w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański w Referacie Gospodarki Komunalnej ul. Krótka 4 wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dotyczących ww. sprawy, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Dokumenty dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Krótka 4 w pokoju nr 1 w godzinach pracy urzędu, po uprzednim wcześniejszym umówieniu się.
Obwieszczenie niniejsze umieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń w miejscu,
2. Strona internetowa tut. urzędu (BIP)